DoH-Endr!u |
Wysłany: Sob 17:12, 09 Wrz 2006 Temat postu: Helfire Torch |
|
Patch 1.11 wniósł stosunkowo niewiele zmian, jednak jedna z nowinek zasługuje na miano *Wielkiej*. Mowa tu oczywiście o Uber Tristram. Ale po kolei. Na poczatek potrzebujemy 3 zestawy kluczy. W skład każdego setu wchodza:
- Klucz Terroru (może go rzucić tylko Hrabina z 1 aktu)
- Klucz Nienawisci (może go rzucić tylko Demonolog z 2 aktu)
- Klucz Zniszczenia (może go rzucić tylko Nihlathak z 5 aktu)
Każdy z ww. przeciwników ma 1/34 szansę na wyrzucenie klucza, a więc należy uzbroić się w cierpliwość przy poszukiwaniu ich.
Gdy już je mamy, udajemy się do Harrogath na Piekle i mixujemy je w kostce. Otworzymy w ten sposób losowy czerwony portal do:
- Legowiska Matrony, lokacji przypominającej Piwnice pod Wieża. Spotkamy w nim Lilith (wygladajaca jak Andariel), po zabiciu której zdobędziemy Róg Diablo;
- Zapomnianych Piasków, lokacji przypominajacej Kanion Maga. Spotkamy w nich Duriela, po zabicu którego zdobędziemy Oko Baala;
- Pieca Bólu, lokacji przypominajacej Rzekę Płomieni. Spotkamy w nim Izuala, po zabiciu którego zdobędziemy Mózg Mefista.
Zebrane w ten sposób organy wkładamy do kostki i mixujemy (oczywiscie w Harrogath na Piekle). Otworzy się upragniony czerwony portal oznaczony jako Tristram. Pamiętajcie jednak, że czekają na Was najtrudniejsi przeciwnicy w całej grze i musicie być pewni swoich postaci. W samym Tristram nie można stawiać portali, wrócić do miasta możecie jedynie przez czerwony portal. Mefisto, Diablo i Baal stoja przy studni na środku miasteczka, każdy dodatkowo przyzywa pomniejsze potwory (szkielety: zwykłe i magów, panów jadu, panów ghuli i widma).
Po zabiciu ostatniego z Mrocznej Trójcy na ziemię wypadną Sztandar(y) Bohaterów (ich ilosć zależy od liczby osób w grze) oraz jedna niezidentyfikowana pochodnia (duży talizman). Funkcja sztandarów jak dotychczas jest nieznana. Wymagają 90lvl, jednak nawet jesli będzie je mieć postać o tym lvl, to i tak nic się nie dzieje. Po Internecie krąży wiele plotek dotyczących ich działania, jednak wszystkie sa fałszywe. Jak narazie można je traktować jako trofeum.
Wszystkie pochodnie dają:
25% szansa na rzucenie 10-poziomowego zaklęcia Ognista Burza, podczas zadawania ciosu
+ 3 do wszystkich umiejętności (dla losowo wybranej postaci)
+ 10-20 do wszystkich statystyk
+ 10-20 do wszystkich odpornosci
+ 8 do Promienia Swiatła
Poziom 30 Hydra (10 ładunków) |
|